tisdag 7 juli 2009

Morgongåva

Nu har beställt en morgongåva till min älskade blivande man. Han tyckte inte att jag skulle ge något till honom, bara han till mig, men såklart ska ha få något han gärna vill ha. Hela Vita huset-serien. Om du läser nu lilla hjärtat får du skylla dig själv. Så jag vet precis vad vi kommer göra i höst. Jag ska baka bröd i min Kitchen Aid, och så ska jag köpa bra te, och så ska vi äta det framför Vita Huset. Väldigt fint.

Om elva dagar är jag hans fru och det är en magisk, hisnande känsla som knappt går att beskriva. Jag struntar i festen, och klänningen och allt runt omkring. Att få bli hans för evigt är det finaste jag kan föreställa mig. Och snart är jag det.

1 Comments:

Blogger Tillsammans-bloggen said...

ÅÅÅÅÅÅÅH! Hade velat veta var ni giftas? Får man?

23:41  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com