fredag 12 juni 2009

Ingen jinx

Jag tänker då fan inte jinxa någonting. Absolut inte. Men har 8 intervjuer inbokade de närmaste veckorna och byrån jag helst av allt vill vara på mailade idag tillbaka och sa att de hör av sig nästa vecka med mer info - för de hade en tjänst ute. Och de är så sjuuukt coola och bra och jag vill helst av allt vara där. Mer än allt. Och jag har många bra referenser om jag skulle behöva det från gamla jobbet. Jag tänker ge allt jag har för att få det jobbet. Och om, jag säger OM, ska jag dels ge väldigt mycket kärlek till alla gamla fina kollegor och dels göra ett bättre jobb än jag någonsin gjort förut. Då ska jag förbereda mig väl, läsa på mycket och göra mycket strukturerade listor över hur jag ska hantera min projekt. Nytt mål nu: Bli en stjärna.

Mål nr 2: få jobbet. 
BlogRankers.com