tisdag 16 juni 2009

OBS INGEN JINX!!! JU

Är inte helt återhämtat från arbetslöshetskoman. Inte alls. Men upplever just för ögonblicket en liten ljuspunkt och bara för att jag skriver det betyder inte det att jag jinxar, ok???
Hade tre intervjuer först, alla gick strålande, men antingen hade de inget, eller var faktiskt för små för att jag skulle orka. Orka liksom dra in sin egen lön, delvis till någon annan. 
Men idag så, två timmars möte med min nr 1 på listan. Bra byrå, duktig byrå, bra beläggning långt framöver. Berättade om allt de har att erbjuda (typ gratis ögonlaser, eller nästan, helloooooo). Vi kom osannolikt bra överens. Nytt möte måndag med tredje delägaren som inte kunde vara med idag. Så överens om projektmetoder. Hela huvudet surrar av strukturkapital de bör ha, jag kan ge.

Så, jinxar absolut inte, men så nära drömsituation man kan komma utan att vara där. Håll alla era tummar bövelen. Det är långt till måndag.
BlogRankers.com