lördag 18 juli 2009

Inlägg nr 900 - bröllopsdagen

Klockan 17 gifter jag mig. Idag. Med mannen i mitt liv. Den finaste, snyggaste, bästa man jag någonsin har ramlat över. Det är en underbar dag.

Men nu börjar nervositeten krypa fram. Har lite ont i magen, påsar under ögonen, känner mig trött, och är livrädd för att jag inte ska känna mig bekväm i klänningen - alldeles för mycket mat och vin under lång tid är orsaken. Och helt och hållet mitt fel. Men det får gå. Går till frisören alldeles strax. Sen börjar den, den underbaraste dagen.

2 Comments:

Blogger Emm said...

Åh så underbart! Hoppas verkligen att allt gått/går bra!

Lycka till med ditt underbara liv framöver :-)

21:19  
Anonymous bröllopsbloggen said...

åhhh bli nästan mera nervös när jag läser att du skriver om... gud jag längtar så jag dör

kram

21:01  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com