måndag 13 juli 2009

Söndag i solen

Nu är vi vänner igen och han har åkt tillbaka i stan. Igår eftermiddag gick vi tvärsöver ön och e hängde en stund med Stina och David som hyr ett hus av min systers svärfar. Vi satt på en trappa i solen och drack vin och livet kändes mycket vin. Middag åt vi med min syster, svåger, hans föräldrar och lilla smittohärden och hennes nya bror Karlsson. Som var bedårande. Det var svårt att slita sig därifrån och sluta lukta på honom.

Idag har vi legat på bryggan och solat hela förmiddagen och väntar nu väldigt ivrigt på att barnen ska komma hit så att vi kan lukta lite mer på babyn. Och ikväll kommer babysister, då är vi alla samlade i bröllopsupptakten.

Jag är för tjock för min klänning och det verkar inte som jag kommer att sluta äta heller.
BlogRankers.com