måndag 30 november 2009

Tiden och jag

Tiden rinner ifrån mig. Även om jag mestadels har gjort roliga saker blir det ändå väldigt stressigt att hinna med de mindre roliga sakerna såsom städa, tvätta, hänga upp adventsstjärnor. Sånt där. Ser sinnessjukt mycket fram emot jul, för att få 18 lediga dagar på raken. Behöver egentligen inte vara ledig från jobbet ety är inte sönderstressad och har mestadels väldigt roligt där. Det är allt det andra, vänner, familj, träning osv. I ett annat liv.

Helgen bara försvann och inleddes med en helt galen konferens med jobbet. Själva konferansandet gick bra och var produktivt men kvällen och natten urartade helt och hållet. På ett bra sätt, vad jag kan minnas. Efterfest i chefens svit, mycket hoppande i sängar lyftande, kastande och alkohol ovan på det då. Mindre roligt var det dagens efter då min nya systersons namn skulle firas. Jag var tröttast och sen hann vi mest hem och vända innan vi åkte hem till Karin och Jeppe på middag. VIlket var gott, mysigt och väldigt skönt att bara hänga. Och så stora planer jag haft för söndagen, städa så mycket så mycket men istället sov jag till tolv, städade i några timmar och åkte sen hem till min mans föräldrar på middag. Slocknade halv elva och jag längtar efter att komma i kapp.

Idag har jag träningskläder med mig i min gympapåse och det skulle verkligen vara bra för mig om jag även använde dem efter jobbet. Ska verkligen försöka den här gången.
BlogRankers.com