söndag 12 december 2010

Day 28 – Something that you miss

Jag saknar min kropp. Jag saknar att ha den fungerande, att kunna styra själv hur den ser ut, att kunna röra mig fritt, att vara utan smärta. Det saknar jag väldigt mycket.

Lika mycket saknar jag cigaretter. Fortfarande. Det går alldeles utmärkt att inte röka. Fysiskt. Men mitt hjärta saknar dem, varje dag, många många gånger per dag. Det gör mig lite ledsen.

Jag saknar också mitt tidigare relativt jämna humör. Det var så skönt att inte bli upprörd över allt. Hela tiden. Det vore mycket trevligt om jag återfick det så att jag slapp irritera mig på min omgivning. Det vore fint att slippa bli ovän med folk hela tiden. Även om de ofta inte vet om det.

Jag saknar också min hjärna och mitt minne.

Om ca tre månader hoppas jag ha återfått det mesta av det här. Sannolikheten är ju rätt hög. Tack och lov.
BlogRankers.com