torsdag 31 mars 2011

6 veckor

Kan knappt fatta att det gått sex veckor sen jag klämde ut Siggot och vägrade släppa lustgasen. Men det syns på honom, han är supertjock, har mycket stort huvud och varje gång han vill äta vaknar jag av att han ligger och tittar på mig med stora bruna ögon. Supercute.

I alla fall, bara för att klockan är sju betyder inte det att dagen har börjat. Har jag mycket tur vill han somna om. Gör han inte det blir det frubby med Britta och Fashionista klockan nio och webbdagarna klockan tolv. En snackis, större delen av dagen måste jag ändå ligga ner för att vila fogarna. Det är ok.

Har också gått ner 16 kilo. Bra, men fortfarande myyycket kvar innan vanliga kläder igen. Längtar efter att stoppa undan gravidjeansen. Leggingsen släpper jag inte i första taget, inte hemma.
BlogRankers.com