torsdag 24 mars 2011

Ekonomisk sammanställning mars

Den här månaden har det gått helt åt skogen kan jag säga. Mest har det varit tråkiga nödvändiga utgifter och dessutom har jag varit tvungen att ta en del kostnader på kortet, men de ska inte betalas förrän nästa månad, så de redovisas inte förrän i april. Obs, är medveten om att detta intresserar mig, och endast mig, men eftersom detta är min dagbok tar jag mig friheter.

Nödvändiga (3792 kr)

Fika (ibland är det nödvändigt)
Krogbesök (denna gång, mkt nödvändigt
SL-remsa
Naprapat
Porto
Lunch
Present till svåger
Bomullspads
Nagellack
Jeans
Mascara
Rakblad
Frisör
Hårfärg och balsam
Present AM
BH

Onödiga (338 kr)
Fotoalbum Sigge (halvnödvändig)
Webbtjänst
Pizza

Ja, som ni ser, måna oundvikliga inköp. Sen kan man kanske diskutera det nödvändiga i t ex mascara och frisörbesök, jag menar, jag döör ju inte utan dem, men det är ändå grejer jag behöver för att må någorlunda bra.
BlogRankers.com