onsdag 23 mars 2011

Tillbaka?

En del av mig är nog tillbaka, för jag känner obändiga shoppinglustar trots att inget sitter fint. Men kom då ihåg att mina fötter har blivit en storlek större och att det finns ett väldigt stort behov av nya skor. Köpte ett par svarta pumps för 200 kronor idag. Det var väl inte så farligt. Vet inte när jag ska ha dem dock.

Har också kommit fram till att jag inte kommer att köpa ett par Louboutins för 600o spänn i sommar. Vågar helt enkelt inte lägga så mycket pengar på ett par skor OM jag skulle vilja ha barn igen och fötterna kanske blir ännu större. Jag får köpa dem när jag är 40 istället.

Egentligen skulle jag vilja dricka vin idag men det ska jag inte. Jag ska gör ett fotoalbum till Siggot. Det finns några bilder. Typ. Hans farfar är fotograf.
BlogRankers.com