måndag 14 mars 2011

Så himla stressigt

Idag har det minsann hänt grejer.

Först och främst träffade jag en naprapat som tryckte och drog lite i fogen. Förhoppningsvis hjälper det. I morgon ska jag till sjukgymnasten och försöka får ännu mer hjälp.

Jag har slutat äta socker. Ingen glass, inga bullar, ingen kladdkaka. Jag sörjer. Men har åtminstone 13,4 tunga kilon att bli av med, gärna fortfort för mina knän är så svaga att jag inte kan gå uppför ett endast trappsteg. Behöver bli lite lättare. Får gärna tappa ytterligare fem utöver de första, men jag får väl börja någonstans.

Sen gick min man och jag på bio medan farmor var barnvakt. Min man såg "The Kings Speach" och jag sov sött bredvid honom. Lite dyrt kan tyckas, för två timmars sömn, men det var det värt.

Och om bara en liten stund kommer min kusin Amelie för att beundra Sigge.

Verkligen upptagen idag. Morgondagen blir lite lugnare, bara sjukgymnasten, två ärenden till Skrapan samt att jag ska sätta min man i hårt arbete. Han ska få en lista på grejer som måste vara fixade innan han börjar jobba, så att jag hinner med den här stressiga tillvaron.
BlogRankers.com