fredag 11 mars 2011

Jobbar

Är på jobbet idag. Fram till klockan ett. Trodde liksom inte att det skulle vara någon fara. Hade fel. Längtar efter min baby så mycket. Har också ångest över att jag har lämnat honom ensam. Hans pappa är liksom inte riktigt lika bra på att trösta honom som jag. Han får skrika så mycket med honom. Har också typisk kvinnoångest över att jag lämnat barnet med mannen, "för det är ju så jobbigt för honom", om han t ex skriker hela tiden. Måste komma över detta. Men tänk om han ligger och skriker nu. Tänk!

2 Comments:

Blogger Jenny said...

Åh fy fasen, jag känner att jag kommer vara exakt likadan! Vara duktig och jämställd och samtidigt skrika lite inombords...

19:56  
Anonymous Bitter said...

Jamen visst är det värdelöst. Så kan man bara stoppa upp alla sina goda föresatser och principer. Fan vad svårt det är ibland

19:35  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com