torsdag 7 april 2011

Torsdag

Idag ska jag gå till naprapaten igen och jag har verkligen dölängtat. Behandlingen gör skitont, hon trycker på muskler långt inne i höfterna och jag är mörbultad när jag går därifrån. Men det är skönt eftersom det verkligen behövs. Ju mindre de musklerna krampar, desto mer kan de hjälpa mitt bäcken att vara stabilt. Min kropp längtar efter att röra på sig. Måste börja på pilates så snart jag får för sjukgymnasten = den träning som hjälper mitt bäcken. Kanske kanske går det bra med spinning också, till sommaren eller så. Hoppas.

Annars skulle vi haft landetpremiär i helgen men har blivit nedröstade av mina föräldrar som hävdar att det är för isigt OCH lerigt att ta sig fram med vagn. Vi skjuter på det till nästa helg men egentligen vill jag åka ut nu nu nu och pilla med huset. Men bra för kroppen att vänta. Plus att mamma kommer hit istället och tar hand om Siggot hela lördagen om vi vill. Vi vill. Särskilt på kvällen. Så jag kommer både få dusch och gå på toa ifred i helgen. Men kan ju inte annat än att hurra för det!

Men idag ska Karin och jag fira ett sålt hus. Det är också skoj.
BlogRankers.com