fredag 29 april 2011

Torsdagen, den dåliga dagen

Inte en bra dag.
1. Siggot skrek mest hela tiden
2. Isa och jag var ute. Min kavaj låg på bardisken. Personalen ställde värmeljus precis bredvid. Efter en halvtimme började kavaj brinna. Jag blev arg och ledsen. Den var mycket dyr samt det var bara andra gången jag använde den. Personalen nekade. Påstod att det var mitt fel. De fick ingen dricks, Jag har ingen ny fin kavaj längre. Nu mycket bitter.

Bra dock

1. Jag var ute med Isa. Roly.
2. Jag fick stor kasse böcker av henne. Nu undrar jag bara när jag ska ha tid att läsa.

2 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Mäh! Fasiken vad surt med kavajen!

21:26  
Anonymous Bitter said...

Skitsurt. Jag tittar på den och gråter lite varje dag.

10:53  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com