torsdag 5 maj 2011

Men jag då

Ja, det finns inte så mycket tid för mig nu för tiden. Och det är verkligen helt ok. Det är väl så det ska vara. Men jag saknar att läsa, jättejättemycket. Det saknar jag nog mest av allt. Gå ut och dricka vin och sånt, det hinner jag ändå, då gör jag det på avtalad kväll och min man stannar hemma. Men just ligga och läsa i timmar utan att somna, gå lite i affärer utan att känna sig stressad, eller bara, svindlande tanke, bestämma själv vad jag ska gör!!

Funderar på att ta ledigt en av mina jobbfredagar och låta min man som ju är pappaledig då fortsätta vara det. Sen ska jag gå på massage, spa, kanske träna om kroppen vill, dricka vinlunch och shoppa hela eftermiddagen. Ska seriöst fundera på detta upplägg. Känns ju helt suveränt.

Men det får nog bli när jag slutar amma, vill kunna koppla av. Vi säger augusti då.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart att du ska ha en helt egen dag och bara njuta! Fattas bara annat!

Varit uppe i Hufvudstaden på blixtvisit idag - mycket fint.

Kramen Carin

21:05  
Anonymous Bitter said...

Åh, härligt med huvudstadsbesök, det är liksom extra tjusigt nu på våren.

Då tar jag en egen dag. I augusti.

21:27  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com