måndag 2 maj 2011

Lördagsfest

Vår vän Henrik fyllde 37 igår och vi åkte dit tillsammans med andra roliga vänner. Det kändes nästan precis som förr. Min man bar på Siggot hela kvällen och jag kunde vara som vanligt. Älskar. Tyvärr förstod jag inte att min kropp liksom inte är så van vid vin längre. Plus att jag ju var dödstrött som vanligt. Så vi kan säga att söndagen inte blev så bra. Jag tokkräktes i flera timmar och har haft en huvudvärk från helvetet. Man kan säga att jag fick äta upp mina sura kommenterar från lördagen när vissa andra betedde sig likadant.

Mycket illa var det. Jag ska komma ihåg detta till nästa fest. Lovar. MEN! Jag har inte bakisätit något alls, bara LCHF. Mycket stolt över mig själv, eftersom jag nästan gråtit vid tanken på en pizza.

Idag mår jag bra igen.
BlogRankers.com