onsdag 8 juni 2011

Äntligen klara

Nu är det nästan nästan klart på landet. Det saknas lite lister, lite el i köket, lite lampor och annat fix. Till midsommar flyttar vi in. Lite läskigt är det . Tänk om jag bara kommer att sakna det andra huset? Förhoppningsvis inte, det vore fint om vi bara ville hänga inne hos oss hela tiden. Det kommer bilder när det är klart. Riktig klart alltså.

Shit vad vi har slitit. Hela våren med världens foglossning. Den har nog inte blivit bättre av detta kan jag tänka mig. Men nu är Sigge snart fyra månader så det går bra för den att försvinna nu, tycker jag. I alla fall, jag är sjukt stolt över vad vi har gjort med huset, och att jag har orkat. Visserligen är jag nu ruinerad, men det borde gå bra ändå. Och så måste jag börja spara till nästa sommars renoveringar. Jag tänker mig en liten toalett med separett, handfat och indraget vatten.
BlogRankers.com