fredag 13 september 2013



Man skulle kunna tycka att det funnes mer tid för uppdateringar och det gör det kanske men jag är mycket tom på output.

Idag har jag dock varit på jobbet och det har varit ljuvligt att få vara i fred en liten stund. Dock var amningsbesöket vid lunch välkommet. Blev helt kär i Gunnel då, igen, efter några timmar i sär.

Nu är vi på väg till landet, för att stänga huset och ta upp båten. Pappa hälsar därifrån att det är för varmt för att vara utomhus!

Balkongbygget flyter på, dörrarna på plats men grannarna är fortfarande emot. Den ångesten har jag dock lämnat bakom mig.

Annars, det är rätt tråkigt att bara vara med bebis, men ändå mysigt. Jag har gått ner 23 kilo, har sju kvar till startvikt. Det löser sig, för nu har jag två par byxor som passar så jag klarar hösten.

Oro idag: att Sigge kräks ner mig i bilen ut, har nämligen inte så mycket extrakläder.

Over and out.
BlogRankers.com