torsdag 20 juli 2017

Jag har fått en sån där lyxig paus i kaoset som plötsligt kan uppkomma när man minst anar det. Kan inte bestämma mig för om jag ska läsa i min bok eller hålla på med telefonen. Vi är på landet och så här tredje veckan börjar det äntligen bli lite semesterkänsla, har börjat varva ner, har börjat tänka på hösten. Det är härligt att tänka på hösten när man fortfarande är ledig. Allt känns möjligt. 

Första killen jag låg med för tusen år sedan är här och hälsar på med sina barn. Min man har snott honom från mig och nu är de bff's och är ute med båten och tre av fyra barn. Bara Gunsan och jag är hemma och hon är världsmästare på att leka själv. Jag ligger i soffan och hon pratar med sina grejer. Tror att även hon tycker det är skönt när de andra är borta. De kommer snart, med lunchen och sen sticker gästerna hem och vi fortsätter lunken härute i åtta dagar till. 

Åh nej, nu kom de tillbaka.
BlogRankers.com