torsdag 14 februari 2019

Så gick en dag...

Det kommer bli ganska långrandigt det här, om jag ska beskriva alla icke-händelser i mitt liv nu. I natt drömde jag att en ond person på jobbet sa att jag missat göra en grej och vaknade helt kall och kunde inte somna om. Är visst inte helt klar med dem ännu.

Igår hämtade jag Sigge redan vid tre och han var arg hela vägen hem och sparkade på varje snöhög. Hur kränkt man kan bli av att träffa sin mamma.

Idag fick jag sovmorgon och har precis gått upp. Sitter och samlar mig för ett gympass och en promenad i reservatet men solen skiner icke och motivationen finns inte där. Om en halvtimme så.

Måste komma igång för ikväll ska jag till Berns med vindrickarna och tja, dricka vin, om min mage tillåter. Mat är jag mer osäker på, vågar inte äta asiatiskt nu. Kanske ris då. Vinet kan jag förebygga med en milkshake innan. Stackars stackars min mage. Har några födelsedagspresenter kvar att köpa till min åttaåring också. En ficklampa och krympplast. Säkert väldigt omiljövänligt.
BlogRankers.com