måndag 18 november 2019

Hur mår jag egentligen?


Visst var det länge sen vi pratade om min hälsa. Nu är ni förstås väldigt nyfikna. Här kommer novembers update:
1. Höft och axel - typ läkta. Är fortfarande svag men kan träna och springa. Hurra!
2. IBS - under kontroll, om det nu är IBS det rör sig om. Så länge jag inte äter bröd, pasta eller socker mår jag bra i magen.
3. Pre-diabetesen har jag ingen aning om.
4. Migränen tyvärr inte bra.


Men på det stora hela BRA! Inte ont någonstans och magen funkar bra om jag orkar sköta mig. Inte heller några hål i tänderna. Det är strålande det här!

1 Comments:

Blogger Lava Showan said...

(dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
Jag rekommenderar uppriktigt Dr.Oduduwa att kontakta denna spiritualist - Stava för att få tillbaka ditt ex
återställa kärleksförhållande mot rygg
förena bruten
magisk kärleksförtroll för att få tillbaka
sluta skilsmässa
Älskar stava för att undvika att fuska par
Älskar stava för att stoppa uppdelningen

23:59  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com