söndag 1 december 2019

1 deccember - TV-året 2019

Och med TV menar jag saker jag tittar på, på det som kallas TV-apparat. Har dock inte någon antennsladd eller nåt sånt inkopplat så det är ingen linjär-TV alls hemma hos oss. Vår TV är ganska gammal, med TV-mått mätt. Vi köpte den när vi flyttade in på Katarina Bangata i september 2011. DEN VAR SÅ STOR. Vi tyckte den var vulgär. Nu tycker vi att den kan bli ännu större. Men den håller än, och jag hoppas innerligt att den klarar sig några år till. Nästa TV vill jag hemskt gärna ska bli en sån där Samsung som hänger som en tavla på väggen. Den är apdyr, så vi behöver nog spara ett tag.


Nog om det, vad såg vi på TV 2019. Jag minns inte riktigt. Men kanske detta:
 - S9 Walking dead
 - S1-3 Line of duty
 - S3 Handmaids tale
 - S3 - The Crown
 - S1-2 Succession
 - S1 - Morning show
 - S1 - Beforeigners. SE DEN!!!


Ja det var hösten det. Under våren kan jag inte komma ihåg någonting faktiskt. Men det var serier. Vi har abonnemang på HBO, Netflix och från tid till annan även Viaplay och Cmore om det är något extra bra. Just nu även Apple+ gratis första året.
Jag längtar också till att se Grays Anatomy - s15, sparar det till  de sjukdagar som borde komma i vinter. Och till att nya säsongen av Outlander kommer.
BlogRankers.com