måndag 18 november 2019

En bal på slottet

I fredags gjorde jag nåt riktigt kul. Min bestie Kakan fick ta emot sitt diplom på KTH's doktorpromovering i konserthuset. Jag var väldigt stolt! Så otroligt pampig och värdig ceremoni, vacker musik och vacker Karin, med sin fjärde bebis i magen. Det var märktigt.


Efter det bussades alla otroligt eleganta människor i högtidsdräkt till Stadshuset för bankett i Blå hallen. Det var ju inte helt fult där, om man säger så. Hade aldrig varit där innan och det vara otroligt. Det var som att vara på nobelfesten, vi hade och platser på ett bord när den stora trappan och maten då? Ja det var ju helt lysande. Så svingott. Och efter det dans i gyllene salen men då orkade ingen av oss fortsätta. Men det var verkligen som en bal på slottet. Är oerhört glad att jag fick chansen att gå dit, det händer nog aldrig mer i livet.

1 Comments:

Blogger Lava Showan said...

(dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
Jag rekommenderar uppriktigt Dr.Oduduwa att kontakta denna spiritualist - Stava för att få tillbaka ditt ex
återställa kärleksförhållande mot rygg
förena bruten
magisk kärleksförtroll för att få tillbaka
sluta skilsmässa
Älskar stava för att undvika att fuska par
Älskar stava för att stoppa uppdelningen

23:40  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com