torsdag 21 november 2019

Jaja

Jajaja! Jag kan väl berätta vad det är för julklapp då. På Youtube finns all världens skit och den tar min dotter del av varje helg för det är bara då hon får använda sin ipad. Det hon egentligen önskade sig var en egen youtubekanal men där tog det stopp, så att säga. Hon knäcker nog den koden själv snart.


Hon har hittat någon läskig slags docka som ser superartificiell och dockig ut som heter Miss Minime och de kan man tydligen få så att de ser ut som en själv. Hon är besatt av dessa dockor så jag googlade priset och skrattade "ganska" högt och sa aldrig i livet. 1200 spänn kostar de.
MissMiniMe Miss Isabella Docka - Barn - Modedockor | Vit
Anyhow, så fortsatte jag googlingen och har då förstått att detta är en skandinavisk variant av American Girl, fast typ trendigare kläder. Men samma storlek så man kan köpa kläder till de olika typerna och använda korsvis. Nåväl, på Blocket hittade jag två dockor, ett stort gäng kläder och en stol och typ hurts som utgör en skönhetssalong. De kostade verkligen inte gratis men mina föräldrar köpte in sig på halva julklappen. Hoppas nu verkligen att hon blir glad för detta, trots att ingen av dockorna är halvalbinos som Gunnel. Frågan är nu om jag kommer låta henne leka med dem eftersom andrahandsvärdet är så högt? Skoja, klart hon får. Tror jag.


Bild stulen på internet.

1 Comments:

Blogger Sparkling said...

Tack! Har legat sömnlös p g a detta :D

05:43  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com