torsdag 16 januari 2020

December - vad hände

Månadens höjdpunkter

Julledigheten som helhet. ÅH VAD DET VAR SKÖNT! Men också quizet på vår lokala restaurang Centan - som vi VANN! herregud så kul det var

Månadens dipp

En dum jävla människa på min arbetsplats som har skött en grej så förbannat illa att jag blev helt knäckt ett tag.

Nya rutiner jag fastnat för

Inga nya rutiner i december.

Vad jag lyssnade på

Julmusik.

Vad jag läste

Många många böcker, men bäst var Klubben av Matilda Gustavsson.

Vad jag tittade på
Hmm. December är ju inte så länge sen, men jag minns ju inget. Vi tittade på nåt.

Vad jag åt

Julmat mellan 23-30/12.

Vad jag köpte

Några fler julklappar.

Lärdomar

Mycket god planering gör att jag inte alls behöver stressa ihjäl mig över jul. Men ja, det är jag som gör planeringen.

Mål till nästa månad

Nästa månad - det är ju januari det - som redan har gått till hälften. Målen är ju så många nu, men det är ju köpfritt, alkoholfritt, köttfritt som gäller i januari. 100% måluppfyllnad än så länge.
BlogRankers.com