tisdag 14 januari 2020

Nu är ni förstås väldigt nyfikna på om jag gick på yoga igår. Kan stilla den nu och berätta att det gjorde jag inte. Inte för att jag inte ville utan för att jag hade glömt mina nycklar hemma och vi var tvungna att gå hem till Johan och Julia och hänga där till min man kom och hämtade oss. Och då fanns ingen tid att hinna laga mat och äta innan klockan sju. Istället tittade jag på serien om Windsors på Netflix och åt veganglass. Kändes som ett klokt alternativ.


Och ikväll är det dags för handboll igen och JEFLAR så spännande det kommer bli. Ojoj. Så inte blir det någon träning ikväll heller men det gör inget eftersom jag tränade I MORSE!


Kommer ni ihåg när jag var en influencer tidigare i höstas och berättade om två grejer men sen inte vad det var. En av de grejerna börjar hända denna vecka och den andra gick åt helvete men lever i annan form och blir nog klar denna vecka också. Denna vecka kan gå precis hur som helst. Är mycket nervös. Och lovar också att berätta om dem när/om det finns något att berätta. Alltså om typ två veckor eller så. Hoppas jag. Hej då.





BlogRankers.com