onsdag 5 oktober 2005

svävar fortfarande

Drack två glas vin i lilla baren och hade rätt kul, men var lite för seg för att orka engagera mig, ville bara hem och fundera över allt S sa till mig i måndags. Köpte en stor pizza på vägen hem och blev ARG på mig själv, för att jag är så sjukt sloppy med mat. Behöver verkligen äta lite fibrer och grönsaker snart men har ingen lust. Såg på Desperate Housewifes och läste Middlesex till jag somnade trött. Hörde inget från S men oroade mig inte över det utan känner lugn. Vi ska ses på söndag, det räcker. Och när jag vaknade i morse hade jag fått ett sms av honom från London. Och mitt hjärta slår ett extra slag och jag ler så brett att det stramar i läpparna. Och jag är truly happy nu.

Kom ihåg: Uppskatta den här lyckan nu, den är troligtvis borta i morgon.

Att lönen redan är slut är ett mindre problem just nu, kan med glädje ägna mig åt att dagdrömma i sängen varje kväll. Det är billigt att vara kär!
BlogRankers.com