onsdag 15 mars 2006

jagar honom, jagar lycka, jagar djur

Idag är det jaktkurs igen. När jag berättar att jag går den för folk som känner mig tycker de oftast att det är kul, men ställer sedan följdfrågan: och vad gör han för sig då?

Well, jag går inte kursen BARA för att Loverboy jagar typ jämt, jag tycker att det är kul och skulle gärna jaga under i alla fall första delen av hösten. Då är det underbart att vara i skogen. Men ja, jag undrar också vad han gör för mig. När jag frågade honom undrade han vad jag ville att han skulle göra. Och det är ju inget särskilt, förutom att älska mig till döds. Kan man beställa det?

Jag går i alla fall omkring den här veckan och är drop dead gorgeous, och håller mig för mig själv. Behöver tänka, och veta vad JAG vill. Jag tror det blir ett samtal ganska snart. Fast kanske inte förrän efter NY.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja, kanske är det dags att jaga ikapp dig själv....

21:02  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com