torsdag 2 mars 2006

lovely love

Det är rosor och champagne i la la land. Nu flyter det på. Loverboy är precis sådär som jag vill att han ska vara. När jag kom hem till honom igår efter kursen, höll han om mig hårt och länge och kysste mig lycklig. När gästerna hade gått någon timme senare talade vi om att bo tillsammans, och han är helt inställd på det, och mer samarbetsvillig än vad jag hade förväntat mig. Jag började en mening med ” när jag flyttar in hos dig”, och då avbröt han mig och sa att ”jag inte flyttar in hos honom utan med honom”. Nice. Så vi talade en del praktiska saker och det här kommer att hända. I’m happy. Sen talade vi om sex och han är orolig för sig själv och försökt lösa det på olika sätt, vilka jag lovat honom att inte berätta för mina kompisar så jag får utesluta det här också. Men det är viktigt att han vill ändra på det och att det inte beror på mig. Och sen hade vi sex… Nice.

Snart drar jag till Göteborg, måste bara stoppa i mig lite soppa och pannkaka först, samt jobba lite till. Det kommer att bli en underbar helg.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Här var känslan på topp, må jag säga. Både i hjärtat och magen. Goody.

11:47  
Anonymous Anonym said...

kom igen du är ju anonym,var inte rädd berätta för oss..

12:11  
Blogger Bitter said...

Ni vill bara veta för att det handlar om sex... Försöker hålla nere porren här!!

13:26  
Anonymous Anonym said...

åhh. skönt. härligt. må så gott. kram

18:43  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com