tisdag 7 mars 2006

Fågelinfluensan

Har troligtvis fått fågelinfluensan. Är nära döden idag ockaå men har varit tvungen att jobba ändå. Hade ne liten kris igår när jag trodde att jag gjort att major mistake, ett jag får sparken misstag, och låg och hade våldsam ångest hela kvällen. upptäckte idag att det inte var jag som hade gjort misstaget. Inte det stora i alla fall, men ett lite mindre och inte lika allvarligt som nu är fixat. Lovar nu mig själv att jobba hårt och noggrannt i fortsättningen. Om jag har tur får jag gå hem snart och må skit i egen säng.

2 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

KRYA PÅ SIG! Hur fan man nu gör det när man håller på att dö.

20:13  
Blogger Polly said...

Jag har också haft en släng av fågelinfluensan. Men jag har lyckats skaka av mig den, och i morgon blir det jobb igen. En kortvecka, alldeles lagom. ;)

12:53  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com