torsdag 16 mars 2006

koppleriverksamhet

Min 10 år yngre syster var på date igår med en av Loverboys vänner. Jag var väldigt misstänksam, trodde inte att de skulle ha så mycket gemensamt, inte bara för att han är 10 år äldre än hon. De hade väldigt trevligt och roligt men det blev inget hångel och jag tror att det kommer att bli något heller. Han är liksom inte hennes typ, även om de hade mycket gemensamt. Hon störde sig på att han var tunnhårig. Well, i den åldern har man ju råd att vara lite petig. Nu är de alltså fritt fram för mig att sätta upp nästa date för henne, med en gammal kursare till mig som bara är åtta år äldre än henne. De passar nog bättre ihop tror jag, även om det kanske är lite äckligt med tanke på kursarens och mitt fyllehångel (mm) för åtta år sedan. Det tyckte i alla fall syrran.

Idag kommer kära mor hem till Loverboy på middag och whisky. Nice tror jag.
BlogRankers.com