måndag 4 december 2006

Skrivarkurs

Jag tror den blir bra, jag kan inte svara nu, det var ganska omtumlande. Fruktansvärt läskigt att skriva i 7 minuter och sen läsa upp det. Jag hoppas man vänjer sig. Och jag har fått lite mer lust att skriva, vet fortfarande inte riktigt vad, men några idéer ligger och skvalpar i huvudet i alla fall. Men först läxan till nästa gång: 2 sidor med titeln energitjuv.

Annars har dagen varit lång och långsam, har för lite att göra på jobbet, ska ändra på det. Vet inte riktigt hur bara. Men det kommer säkert.

Har drömt om Loverboy två nätter i sträck, skitjobbigt att han inte försvinner ur min hjärna.

Såg världens kanske vackraste man när jag lämnade kurslokalen. Lärare på gitarrkursen i rummet bredvid. Längtar plötsligt till nästa måndag kväll. Ska bara titta lite.

Imorgon: lång lång dag utan möten. Och jag ska träna. har fuskat i snart fyra veckor. Tragiskt att det märks så snabbt. Oh well, what's another day in hell??

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad skrev du? under de 7 minuterna.

15:51  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com