fredag 19 januari 2007

Lugn dag

P bjöd in sig själv vid midnatt ungefär. Det var ganska trevligt, men fortfarande ingen love. Det är bara att inse.

Har jobbat hemma, mina föräldrar, svågern och min prinsessa kom förbi en stund. Ljuvligt men utmattande. Jag förundras över att jag har kunnat läsa flera timmar i min bok igen, har ju inte kunnat koncentrera mig alls pga depression, eller vad det nu skall kallas.

Fick också intressant mail med positiva nyheter om en stor affär på jobbet. Och jag blev lite medryckt faktiskt. Så kanske är det inte allt för jobbigt med de val jag gjort tidigare ändå, det krävs bara att det är lite action.

Oh well, skall ha en välförtjänt ensamkväll tillsammans med min vampyrbok. Det är skönt att inte ens gå utanför dörren ibland, när det är självvalt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken vampyrbok läser du?

Mest om den är bra eller ej?

15:45  
Blogger Bitter said...

Den heter Historikern, och var riktigt bra faktiskt.

16:21  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com