torsdag 11 januari 2007

Fatta, nästan fredag!!!

Har klarat mig igenom ytterligare en dag på jobbet, visserligen med hjälp av Atarax, men ändå. Och imorgon är det fredag. Tiden går tydligen, även om man håller på att självdö.

Kvällen med Papi var skön, men han gick halv nio och då var jag redan snorpackad. Satt sen och msn:ade, sms:ade, bloggade och kommenterade. Intressant hur dum i huvudet man kan bli av lite vin.

Den nya röda skinnjackan från ångestshoppingen fick vädra sig idag, men nästan allt det andra fick åka tillbaka till sin mamma, H&M. Shoppade lite Dermalogica på jobbet istället. Plus en flygbiljett TOR GBG lör-sön. Mamma övertalade mig att kokonga lite i deras vård. Vi ska tydligen gå till ett ställe som heter Björns Bar i GBG som serverar lyxtapas. Helt min grej, och mamma vet hur hon ska vårda mig allra bäst. Sjukt dock att det kostar en mindre förmögenhet att åka bort oplanerat, därför blev det lör istället för fre.

För på fredag ska jag ju på dejt, med P. Han känns mest som en mkt god vän, men jag kan säkert supa mig villig, i alla fall för ett kort tag. Funderar på middag hemma med honom istället för ute; billigare och mindre ångestframkallande att frottera mig med andra. Ska menyn då vara:

Italiensk förrätt??? Som inte är antipasti - please help!!!
Typ som små pastarullar med serrano och taleggio, på tomatbotten, samt parmensangratinerade. Sjukt gott.
Ost eller tiramisu?????????

Please help!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

gratinerade musslor t förrätt & ost är sexigare än tiramisù :)

22:50  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com