torsdag 4 januari 2007

Styra upp ångesten

Rutiner är tydligen det viktigaste som finns, nu består rutinen av att ligga i sängen. Det brukar dock vara lättare att ta sig igenom vardagen med lite hållpunkter så jag har detaljplanerat närmsta veckan. Vi får väl se om det hjälper. Mamma har ringt tre gånger och försökt få mig att åka till GBG i helgen. Jävla SJ - att det ska vara så dyrt. Känner mig lite frestad att bli omhändertagen men har lite för mycket utgifter både framför och bakom mig. Speciellt efter dagens sk terapisession. FAN - jag måste sluta shoppa så mycket skit. Faktiskt.

Imorgon:
- ringa vårdcentral
- jobba hemma förmiddag
- gå och klippa luggen 14.15
- middag hos K (om jag inte slutar snåla och åker till GBG)

Mån: skrivkurs
Tis: Skrivgrupp (yay)
Ons: Möte festkommitten (alt låta pappa bjuda mig på middag på världens bästa italienare Fantuzzo tror jag det var, Rutger Fuchsg 5)
Tor: välförtjänt egen tid
Fre: träffa P, se om ngn passion uppkommit från min sida. (Not v likely)

1 Comments:

Blogger nb said...

oh min farmor lovsjöng en italienare på rutger fuchs - måste ju vara fantuzzi. litar inte riktigt på hennes omdöme (så länge de har vin vinner de i hennes bok,) så v nice höra verkl ÄR bra. måste testa!

00:02  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com