fredag 29 december 2006

Trött gammal tant

I onsdags: jag träffade 26-åringen på. han var ganska stilig och vi hade det mest intressant samtal jag ngnsin haft med en man. Jag var tvungen att låta honom se hur det ser ut på Söder. Det VAR en trevlig kväll, prinskorven till trots, men har ingen bra magkänsla. Alls. He is not the one. han har inte hört av sig idag heller, och det känns skönt. Väldigt spooked av att han låg och tittade på mig, leendes, varje gång jag vaknade till. Dessutom praktiskt att jag inte känner mer eftersom det är extremt obehaglig situation socialt.

Och igår kväll hade jag J, C och A här på middag. Vi åt:
- smördeginbakad chevre
- Hälleflundra med västerbottenpaj och saffransås.
- Choklad och tryffeltårta.

Och drack väldigt mycket vin. Hur kul kväll som helst även om jag fått betala dyrt för den idag. Måste diska allt, vet inte hur det ska gå till.

Börjar göra bokslut över 2066 och nya tankar inför 2007. Igår satt vi fyra makalöst vackra, intelligenta, intellektuella, roliga och sociala brudar och pratade om hur mycket vi vägde. Så ovärdigt. Sunkigt. Ny plan: istället framhäva precis hur förträfflig jag är. En man hade inte varit så korkad, ens med en tiondel av alla de talanger vi besitter.

1 Comments:

Blogger Emm said...

Det är bra! Mer positiva tankar!
Gott Nytt År, med förhoppning om ett fanastiskt 2007!

09:14  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com