söndag 17 december 2006

Torsdag & fredag

I torsdag var dum nog att aktivera mig på Match igen. Jag vet inte varför, men vinet talade. Och den enda anledningen: en snygging med STORA polisonger. Som mailade tillbaka att han numera var upptagen. Shit happens. Men känner mest stress över alla andra mail. Jag umgås för mycket med en smålänning så jag måste vara aktiv en hel månad nu, annars blev det alldeles för syrt mail. En fransk supsnygging mailade mig (kan det vara han från drömmen??), men vad ska jag med en fransman till? Lorriane är lite för långt bort för min smak. Men han hade också polisonger.

Fredagen var HELT galen. Mitt mästarprovsmöte gick bra över förväntan. Tror jag. Ville fira detta med A på Storstad. hon är en duktig flicka som gick hem kl 11. Jag hamnade i något hörn me J, som tidigare varit ihop m A's bästa kompis. Som jag träffar ibland. Egentligen no-no, det skulle aldrig gå att träffa honom. Men lite hångel hann jag med innan jag gick. Och nu sms:ar han fortfarande. Hade lätt ångest när jag träffade hans ex igår, hade hon hånglat med Loverboy hade jag blivit förkrossad.

Jag lämnade honom, men gick inte hem utan tog mig ensam till Lemon bar. Har ingen aning om varför, men troligtvis hade en annan kille jag pratat med tidigare sagt att han skulle dit. I kön träffar jag Loverboys bästa kompis som tvingade med mig in. Hon berättade att ALLA, hela släkten och alla vänner hade undrat VARFÖR han dumpade mig. Och tyckt att det var väldigt dumt gjort. Och det kändes ju faktiskt lite bra ändå. Efter ett tag kände jag mig full nog och ville gå hem men träffar då kille 1 igen. Och där står jag kvar till tre när han drar med mig på en efterfest på något kontor. Och där låg jag under ett skrivbord i en timme och gosade med en stor labrador. Jag tycker inte ens om hundar. Någon gång vid fem är jag i alla fall väldigt trött och vill gå. Och hamnar på Strandvägen. Som jag lämnade 11 dagen efter. Jag blir så trött på mig själv. han har i alla fall inte hört av sig. Tack och lov.

2 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Hrmpf...fnissar lite.
Hångelavundsjuk.

18:06  
Anonymous Anonym said...

1. synd på polisongerna. så porrigt! 2. bra de undrat wtf loverboy tänkt. 3. ibl man behöver trots allt sådana kvällar också.

19:21  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com