torsdag 14 december 2006

Gamla nyårslöften nu när jag har tid

Så här såg 2006-års ödmjuka nyårskrav ut:

-Jag ska gå ner ytterligare lite i vikt. Jo. ja faktiskt, -5 kg.
-Jag ska sluta röka (är nu inne på en 1,5 rökfri dag och känner att det kan bli svårt). Lägg av.
-Göra ett graviditetstest (typ nu). - Gjorde två negativa, fick missfall 4 v efter.
- Dricka mindre alkohol. - haha
- Byta jobb - till ett bra jobb som jag verkligen vill ha. Check
- Använda det dyra SATS-kortet. - Check, åtminstone delvis.
- Inte spendera några pengar alls fram till april så att jag kan åka med Loverboy till NY. Jag är dum i huvudet.
- Åka med Loverboy till Italien i juni. Check.
- Bli friad till (Loverboy igen) - go fuck me
- Diska efter varje måltid. - nja, vi pratar inte om det.
- Tömma vindsförrådet från skräp. Check.
- Umgås mycket med gudson och systerdotter. - Sådär
- Bara umgås med de som ger mig något tillbaka. - Check - har verkligen rensat.

Resultat 7 av 13. Borde ändå få godkänt - mer än 50 %. Ska fundera på 2007 fram till nyår.

1 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Grymt jobbat. Man ska inte ha mer än fem punkter, så att man har lite större chans att pricka in dom. (och inte ha med frieripunkter och dyl.)

22:01  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com