tisdag 12 december 2006

Stressigt

Hade hjärtklappning hela morgonen av stress, var försenad till ett möte som jag inte hunnit förbereda och hade ytterligare ett strax efter. Det gick ändå bra, drog tom hem den affär som jag hållt på med i två månader, sjukt skönt att avsluta det. Fick då nytt uppdrag av chefen, som känns för stort för mig. Ska ägna morgondagen åt att klura ut hur jag ska klara det.

Hade utbildning hela em och satt mitt emot Norgemannen. Vilka väldigt starka snygga armar han hade. Jag tittade på dem ca 85% av tiden och ägnade ingen åt utbildningen, som för övrigt är crap ändå. Sen drog han till Norge och jag vara tvungen att sms:a och skriva att jag gillar hans armar. Han sa att det finns mer än så att gilla. Hmm. Hmm. Jag har ännu inte bestämt mig här. Jag avvaktar

Sen god middag hos I, och nu till slut, ramla i säng snart, och vara glad över att halva veckan snart är förbi.

Jag förnekar mig mycket och god mat, samt vin, men ändå händer inget. Säg inte att jag måste börja träna igen. Vill inte förrän efter jul.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag tror man måste förneka sig i typ 2 veckor innan ngt händer. (jag HAR inte 2 veckor!) sen vet jag inte om en chokladmuffin o ett glas rött t middag = att förneka sig??)

22:29  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com