måndag 25 december 2006

Och juldagen är snart förbi...

Först: självklart skall man vara tacksam för all uppmärksamhet. Men blir lite spooked när jag loggar in och finner sju (7) mail från högstadiekillen. Skickade samma dag, varav ett var i love you. Det känns inte sunt, inte alls. Det börjar tom bli obehagligt.

Men juldagen: hela dagen hos syster med familj. Min systerdotter måste vara det mest perfekta som någonsin skapats. Jag förstår inte hur det är möjligt att vara så bedårande. Henne älskar jag väldigt mycket. Annars en väldigt trevlig och mysig dag, min svåger och hans bror är sådana superbra människor, jag är väldigt lycklig över att de har blivit min familj också. Idag känns det lätt att vara tacksam.

26-åringen sms:ar igen. Jag måste bestämma mig väldigt snart. Har bara inte bestämt mig för vad ännu.

Nu: nedvarvning, kanske några avsnitt Prison Break innan jag somnar, förnöjd idag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

oj då, nä det låter ju lite snurrigt. trodde i min förvirring att 26-åringen och högstadiekillen var samma person.

22:47  
Blogger mitt fyrverkeri said...

näe du, det där känns väl allt utom sunt. du får helt enkelt spotta sanningen i fejjan på honom. vicket spån!

00:12  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com