torsdag 4 januari 2007

Same same

Ligger fortfarande mest paralyserad i sängen. Arg för att jag inte fick ngn vårdcentralstid igår när jag av ngn outgrundlig anledning hade ork att ringa. Den orken infann sig inte idag. Tvingade mig dock ut på promenad. Kom hem med fem nya svarta toppar. Jag tröttnar på mig själv, det är lite för förutsägbart, speciellt om man lägger till Digestive och Boursin efteråt. Positivt är dock:
0 cigg, 0 alko
2 sidor text skrivna.

Den här gången vägrar jag att resignera, så nya tag imorgon igen, gå promenad utan tvekan, helst medan solen fortfarande skiner. Middag och mys hos K, hon har lovat massera min trasiga nacke.

P var här igår, vi hånglade INTE, utan pratade mellanösternpolitik och ångest i fem timmar. Han är fantatisk, hade tagit med sig brittiska Vogue och Elle så jag skulle ha ngt att läsa idag. Jag saknar bara lite passion. Eller typ mkt.

Mantran: jag är stark, vacker och lycklig. Jag orkar leva mitt liv. Jag tycker inte om att röka. Upprepa till det blir sant.
BlogRankers.com