onsdag 3 januari 2007

2007, säger de

Nyåraftonen börjar lite fridfullt med att jag bevittnar en misshandel utanför Ringen. Som den Bror Duktig jag är ringer jag polisen och blir kvarhållen i 45 minuter för att vittna.

A och jag lagar grym 7-rätters middag:

1. Fetaostcigarrer
2. Rårakor med löjrom
3. Chili och vitlöksmarinerade scampi
4. Pilgrumsmusslor med röra på fänkål, citron och rödlök
5. Gratinerad hummer
6. Panna Cotta
7. Chokladmousse

Efter maten och delar av champagnen åkte vi hem till P, som hade fest. Tre andra lägenheter i hans hus hade också fest, så det kändes som en gammal studentkorridor, där alla gick från lgh till lgh.

Sen sov jag där. Och P är fantastisk på alla sätt och vis, han är faktiskt helt perfekt för mig. Men jag känner ingenting. Är fullständigt likgiltig, inte bara för honom, utan för allt. Men han kommer hit ikväll, så vi får väl se hur det går.
BlogRankers.com