måndag 8 januari 2007

Rutiner rutiner

Well, jag följer som sagt mina rutiner. Promenerade 45 min till jobbet idag. Är så jävla otränad att jag har träningvärk i höftböjarmuskeln efter helgens promenader. Jobbade hårt och bra, och länge idag. Duktig. Dock: vi ska byta platser imorgon. Det finns fyra personer i min grupp som jag verkligen gillar (av nio). Jag blir förflyttad, tre av dem får sitta tillsammans, och de två jag verkligen inte tål ska jag sitta ihop med. Ja, vad säger man. På jobbet sa jag: nu får jag ett jävla psykbryt. Min chef tyckte jag skulle vårde språket bättre. Sen gick jag in på toa och fick ett litet psykbryt. Ärligt kommer detta förstöra halva mitt jobb, jag har roligt med mina killar, nu får jag inte ha dem längre. Fy fan vad taskigt.

Sen har jag varit osannolikt trött, bröt skrivarkursen efter halva tiden och sitter nu hemma, bloggar lite för att hålla mig vaken, åtminstone till halv tio. Och då kommer jag väl inte kunna somna heller.

Har dejt med P på fredag. Jag hoppas fortfarande att jag kommer att känna något.

Just det: chocking news: jag åt ett ägg (frivilligt) och tyckte om det. Vad händer med världen??
BlogRankers.com