tisdag 13 februari 2007

Tillbaka

Blogger stängde ute mig från världen. Det kändes tomt.
Annars händer ingenting.
Jag sov över hos K, T och J i fredags, ägnade lördagen åt melodifestivalen och söndagen åt ytterligare en vända runt Årstaviken, tillsammans med AM.
Jag räknar ner till Thailand, 9 dagar nu.
Jag har skrivit 10 kapitel av min text. 10 kvar.
Jag har varit hos terapeuten och vi börjar med beteendeaktivering. Dvs håll dig sysselsatt för fan, annars går du under. Jag ska göra vad jag kan.
Snart kommer pappa, vi ska äta Bolognese och dricka lite vin.

Precis så innehållsrikt är det nu.

1 Comments:

Blogger Klagan said...

blir det trevligare om jag önskar dig en väldigt trevlig alla hjärtans dag? Tänk på att allt bara kan bli bättre. Idag är en fin dag. Kram!

00:17  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com