söndag 4 februari 2007

What a day!!!

Firade mitt inträde i den ultimata åldern med brunch på Berns med my lovliest. Några saknades men det gick bra ändå. Blev våldsamt besviken över det asiatiska temat på brunchen dock, jag längtade kolhydrater, fett osv. Men det funkade. Klockan fem tog jag A och I i varsin hand och gick till Rival, vi drack sedan vin till vi nästan dog. Inträdeskravet på Rival för män torde vara lång och mörk. We like!

Och jag fick fina presenter och fina fina ord från bästa A. All in all en perfekt födelsedag. Jag fick tyvärr den dumma idén att ringa till blinddejten, och dessutom bjuda hem mig själv till honom. Egentligen var det riktigt bra, jag fick god ost, vin och massage, men imorse fick jag också totalpanik och var tvungen att sticka därifrån lite för snabbt. Det blir nog ingen villa i Nacka för oss två tyvärr. Det är lite synd för hans hjärna är den mest magnifika jag någonsin stött på. Jag är nog inte riktigt redo för love ännu, jag ska se vad terapeuten tror om det.

Jag längtar efter den där känslan, att vara riktigt kär i någon, kroppskontakt och sån där annan skit i all ära, men det är känslan att vara uppfylld som är den coolaste. Men good things comes to those who wait, och jag börjar lära mig det nu. Så jag väntar.
BlogRankers.com