onsdag 31 januari 2007

Well,

jag klarade det, Det gick ju jättebra, till och med bättre än någon hade förväntat sig. Inget motstånd, om inget går väldigt fel har vi en gigantisk affär hemplockad. De var överväldigande positiva, Men en sak vet jag, om jag inte hade oroat mig, hade jag inte förberett mig ordentligt, och då hade det kunnat bli katastrof. Så ibland är oron produktiv.

Är dödstrött, för lite sömn och för stor psykisk ansträning ger det. Men pappa mötte mig halv nio för tre glas vin, för att debriefa mig. Tre glas vin gör mig vanligvis meddelsam, idag tog det knäcken på mig. Men jag är mycket glad för faderssupport.

Ska nu sova, jobba ifatt allt annat imorgon, gå på blind-date imorgon kväll, och efter det ta hand om mig själv, ägan mig mer åt inre delar än yttre bekräftelse. Det är ju ändå inte det som gör det.

Och förresten, stort tack för stöd, det hjälper mer än vad ni tror.

Love

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, så himla kul att höra! Och det är klart att du behövde den där lilla adrenalintillströmningen - oron. Tänd med inte spänd...Njut av segerns sötma! Segla sedan iväg på nya äventyr, nya höjder. Nu kom jag på en vers - som bär genom värsta snåriga spåren.
Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra
Ge mig mod att påverka det jag kan förändra
Ge mig visheten att inse skillnaden

Du kanske kände igen den? Används inom bla AA. Men från början tror jag det är någon helig munk som uttalat orden, Franciscus kanske. so long

13:25  
Blogger Stora Morran said...

Du ser, nemas problemas!
Grattis!

Lycka till på dejten ikväll!

14:55  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com