måndag 29 januari 2007

Pissigt

Har jobbat på presentationen idag. Det är jobbets största affär ngnsin om jag drar in den. Skitskitnervös.

Vasastansmannen sms:ade nyss, tack för senast och vi ses i vimlet. WTF. Jag hade väl inte tänkt att vi skulle gifta oss direkt, men egot är skört dessa dagar. Hade nog kunnat tänka mig att träffa honom igen, för vi skrattade väldigt mycket. I like. Min kollega, som känner honom väl, sa att han är väldigt kräsen, inte ens en Liv Tyler look alike duger alltså. Poor guy.

Jaja, jag låter dagarna försöka passera och jag hoppas att det är onsdag kväll snart så att jag kan andas ut. Sen får jag se, vad som händer.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låt inte honom bestämma. Han kanske är osäker på vad du vill. Kom med ett förslag om du känner för att ses igen. Din vilja är lika mkt värd girl!

11:52  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com