söndag 21 januari 2007

ta hand om mig själv

Väldigt lugn ta hand om mig självdag. Läsa väldigt länga, träffa föräldrarna och lilla systerdottern. Hon skiner som ett ljus när hon ser mig, det är mäktigt. Köpte trots shoppingförbud i evigheten 20 tulpaner för 40 kr på hötorget. De kommer gör mig lycklig i minst fem dagar.

Sen lite mer och läsa till A kom förbi. GOD middag och sen vin. Hon var tvungen att dra, kärleksolycklig, lite grann iaf, och vem är jag att trösta. Satt mest på läktaren och försökte heja på, men så funkar det ju inte.

Och jag själv, sitter trasig, och hoppas att de 30K sp jag ska lägga på terpi kommer att hjälpa, kände lite skräck för att det inte skulle göra det.

Jag tänker ju: en dag i taget, totalt mot min natur.

Klart slut, typ.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är på väg. Det är det viktigaste.

02:28  
Anonymous Anonym said...

I dag är nog en sådan dag - lite för alla. Jag har inte startat dagen och vet inte om jag ska låta mig vara hängig och håglös eller tvinga mig in till museet.

Jag har läst din blogg några veckor och vill samtidigt med det här inlägget skriva att jag hejar på dig och önskar dig allt gott.

Var rädd om dig.

10:51  
Blogger mitt fyrverkeri said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

15:16  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com