söndag 28 januari 2007

Shit, jag är så bakis

Hoppsan.
Ja.
För att ladda inför gårdagens maraton gick jag runt Årstaviken med skoskav.
Sen mötte jag M på Clarion för en drink innan vi gick till Fantozzi. Jag fick kalvytterfilé.
Sen tog vi en taxi till Rival, och nu vet jag var jag ska börja hänga.
Sen åkte jag tydligen till Vasastan.

Idag åkte jag hem från Vasastan.
Jag mår illa.
Jag har bakisångest.
Framförallt är jag riktigt nervös inför presentationen på onsdag. Jag vet liksom inte riktigt vad som förväntas av mig, vad jag ska säga. Och sen ska jag säga allt det där inför massa människor. Min chef ska lyssna. Jag kollapsar snart. Terapeuten sa att jag skulle förvänta mig ångest inför det. Välkommen. Men framförallt, just nu, vad fan ska jag säga. Måste undersöka imorgon, och sen skriva ihop det. Jag är rädd för att min chef ska fatta att jag inget fattar.

Veckan som kommer blir galen, måste först fokusera allt på presentationen, och ångest inför den. Sen vernissage måndag, skrivgrupp tisdag, Danmark onsdag, blinddejt torsdag, födelsedag lördag. Övermänskligt. På tisdag ska jag stå ett konferensrum hela dagen, och öva.

Jag är för bakis för att köpa mat.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aaa, ställ frågan till dig själv. Vad förväntar de sig av mig? Lyssna till svaret.
Uteblir svaret? Fråga någon som vet!
Kommer svaret? Notera!
Är förväntningarna rimliga? (enligt dig) Förbered dig inför presentationen (ta bort allt annat tjafs) enligt noteringarna. Förbered dig framför spegeln och framför vänner o baklänges o sidledes.
Det kommer att gå alldeles lysande!!! Auditoriet inkl chef tar dig till sitt hjärta och du är en ny lysande stjärna på finansanlyshimmelen. Förutsatt att du gör som jag sa. God tur - bryt ett ben.

23:17  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com