onsdag 24 januari 2007

Puls

Jo, faktiskt. Har haft lite puls idag på jobbet. Har jobbat intensivt, börjat på presentationen jag ska hålla på onsdag, och gått och mumlat engelska fraser i tunnelbanan. Det var faktiskt lite roligt. Och inte nog med det, hann jag skriva ytterligare fem sidor på mitt projekt. Kanske inte bra, men så härligt att känna att orden sprutar. Jag känner mig produktiv.

Jag har också, mycket försiktigt, sagt hej då till P. Och han är ju för fantastisk, vilket underbart fint svar han skickade mig efteråt. En suverän man. Jag hörde att han var ledsen efteråt. Det känns lite jobbigt dock.

Och nu snart, middag med kära K, på bästa Fantozzi. jag bär snart ensam ansvaret för att de går runt. Ska dit på lördag igen. Jag är en god människa.

Som har ont i ryggen.

oh well.
BlogRankers.com